פרגולות אלומיניום מומלצות

אם גם אתם נהנים ממרפסת שמש בדירה שלכם ובעיקר אם אתם מתגוררים בבית צמוד קרקע, סביר להניח כי התעניינתם לא אחת באפשרות של התקנת פרגולה. הודות לפרגולה, אתם יכולים ליהנות מפתרון איכותי שמשרת אתכם גם בימי החורף, אך בעיקר בימי הקיץ עם האפשרות להצללה של החלל החיצוני.

ישנן פרגולות מחומרים שונים, כאשר פרגולות אלומיניום מסתמנות כחביבות הקהל וגם כמומלצות ביותר על ידי אנשי המקצוע. מהם היתרונות של פרגולות אלומיניום שהופך אותן נחשקות כל כך?

  • ראשית, מאחר ומדובר על אלומיניום, הרי שאין כל צורך בעבודת תחזוקה שוטפת. אם לוקחים לדוגמא את פרגולת העץ, הרי שנדרשת עבודת תחזוק (שדורשת בהשקעה של זמן וכסף) על מנת לשמר את הפרגולה. במקרה זה כאמור, אינכם צריכים להשקיע כלל מלבד ההתקנה הראשונית.
  • שנית, האלומיניום הוא חומר מאד "גמיש" באשר למה שאפשר לעשות איתו. כך, ניתן להתאים לכם עיצובית פרגולה ההולמת את הקווים המאפיינים את הבית שלכם. תרומתן של פרגולות אלומיניום היא לא רק בפונקציונליות, אלא גם עיצובית.
  • דבר נוסף שראוי לציין אותו הוא נושא הבטיחות. פרגולות העץ זוכות לאהדה גדולה, בעיקר בגלל החזות הכפרית. עם זאת, חשוב לזכור כי העץ הוא חומר פחות בטיחותי כאשר הבטן הרכה שלו היא היותו דליק. עם זאת, פרגולות אלומיניום מסתמנות בטיחותיות יותר וידידותיות יותר למרחבים פרטיים.

פרגולה תלויה מאלומיניום

הפרגולה התלויה מחזיקה ביתרון עיצובי שיוצר נראות מודרנית, אלגנטית ומאד יוקרתית. בשונה מפרגולות אחרות הנשענות על "רגליים", הפרגולה התלויה יוצרת אשליה כאילו והיא מרחפת באוויר. למרות שנדמה כאילו ואינה נתמכת, אלו קירות הבית שיוצרים את התמיכה ומחזיקים אותה במקומה. מבחינת פונקציונאליות היא יעילה בדיוק כמו הפרגולות האחרות, כאשר לטובת התקנתה יש לבחור באנשי מקצוע מנוסים ומיומנים היטב. בהתקנה של פרגולה מסוג זה יש לשים דגש רב על תכנון יסודי וחיזוק הפרגולה כנדרש.

פרגולות אלומיניום

הפרגולה החשמלית – מדוע דווקא היא?

סוג נוסף של פרגולות אלומיניום הוא הפרגולה החשמלית. בשונה מפרגולות קבועות שמידת ההצללה שלהן נקבעת כבר עם תכנון הפרגולה, הרי שפרגולה חשמלית גמישה יותר. מאחר ומדובר על מנגנון חשמלי, הרי שתוכלו לשלוט במידת ההצללה הרצויה בזמ אמת. במידה ותרצו לשבת תחת כיפת השמיים באזור מוצל לחלוטין, תוכל לסגור את הפרגולה, ובמידה ותהיו מעוניינים בחדירתן של קרני השמש, תוכלו לפתוח אותה. מדובר על מנגנון פשוט מאד המתבצע באמצעות שלט – כך שאינכם צריכים להפעיל כוח.

 

פרגולות אלומיניום – היכן עוד ניתן להתקין אותן?

כל עוד מדובר על פרגולות המיועדות לשימוש פרטי, הרי שלרוב הן יהיו מותקנות בחצר הבית או במרפסת השמש. עם זאת, את הפרגולה (גם הקבועה וגם זו המבוססת על מנגנון חשמלי), ניתן להתקין בעוד מקומות רבים, כדוגמת:

  • בריכות שחיה
  • גני ילדים ומוסדות חינוך
  • גנים ציבוריים
  • רחבת פטיו ולובי ועוד

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts
דילוג לתוכן