עגלת תינוק מומלצת מגיל לידה

כשנולד לכם תינוק חדש או כשעומד להיוולד לכם תינוק, אתם בוודאי רוצים עבורו את הכי טוב. לכן, כשאתם רוכשים את חבילת הלידה, אתם מחפשים את הריהוט הכי יפה שיתאים לחדר המיוחד שהכנתם עבורו, אתם רוצים את האמבטיה, את הסלקל ואת הטרמפולינה הכי בטיחותיים עבורו ואתם כמובן רוצים עבורו גם עגלת תינוק מגיל לידה שתוכלו להתנייד איתה בבטחה ובקלות, וגם, אם אפשר, שתהיה יפה. אז איך בוחרים עגלה לתינוק ולאיזה קריטריונים הכי חשוב לשים לב? במאמר זה תמצאו את התשובות לכל השאלות שלכם.

איך בוחרים עגלת תינוק?

יש מספר קריטריונים שאליהם חשוב להתייחס כאשר בוחרים עגלת תינוק מגיל לידה:

  • אבזור העגלה – תינוק שרק נולד חייב לשכב על משטח ישר על מנת שהגב שלו לא ייפגע. לכן, חשוב מאוד לרכוש עגלה שיש לה גם אמבטיה ולא רק טיולון. יש לוודא שהאמבטיה היא בעלת משטח שכיבה ישר לגמרי ושהמזרן שנמצא בה מספיק קשיח מצד אחד אך גם מאפשר שכיבה נוחה ונעימה מצד שני.

 

  • משקל העגלה – המלצה שלנו: לרכוש עגלה קלת משקל ככל שרק ניתן. אמנם חשוב מאוד שהעגלה תהיה יציבה מספיק על מנת שלא תיפול, חלילה, מכל משב רוח, אולם קחו בחשבון שאם היא תשקול הרבה מדיי – יהיה לכם מאוד קשה לא רק לקפל אותה ולהכניס לבגאז', אלא גם להוריד אותה במדרגות או להרים אותה במקרה הצורך (ויש לא מעט מקרי צורך שכאלה). לכן, בחרו עגלת תינוק מספיק חזקה ויציבה כדי לעמוד איתן בפני פגעי מזג האוויר ומפגעים נוספים, אבל גם כזאת שאתם יכולים להרים בקלות כשהתינוק שוכב בתוכה.

עגלה לתינוק מגיל לידה

  • נסיעה חלקה – מומלץ מאוד לבחור עגלה שנוסעת חלק, כזאת שתעבור בקלות גם על פני משטחים מחוספסים ולא תגרום לתינוק לטלטלות מיותרות. 

 

  • המלצות – כמובן שרכישת עגלת תינוק מגיל לידה יכולה להתבסס גם על המלצות של בני משפחה, חברים ומכרים, אבל חשוב לזכור שמה שנוח לאדם אחד לא חייב להיות נוח לאדם שני. לכן, גם אם הרבה מאוד אנשים המליצו לכם על דגם מסוים של מותג מסוים, אם הוא לא נוח לכם אל תרכשו אותו, כי אתם אלה שצריכים להתנייד איתו. תמיד אפשר לבדוק דגמים אחרים של אותו מותג, והאמת היא שלא יקרה כלום אם תרכשו עגלה של חברה מתחרה – העיקר שיהיה לכם נוח ומתאים לכל צורך והעדפה.

 

  • מותגים – יש הרבה מאוד חברות שמייצרות עגלות תינוק מגיל לידה, לרבות מאמס אנד פאפס, בוגבו, בי 5, מימה ואחרות. כולן טובות, כולן מייצרות עגלות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ושל נוחות, אבל לא כולן מייצרות את העגלה שמתאימה לטעם, לנוחות ולתקציב הפרטיים שלכם. לכן, זכרו שכל דגם שתבחרו מתוצרת המותגים האלה יהיה איכותי, ובחרו רק את הדגם שמתאים לכם ולתינוק שלכם באופן אישי. 

 

  • מחיר – מחיר העגלה הוא כמובן שיקול מאוד חשוב בבחירה. טווח המחירים של עגלות לתינוק הוא גדול מאוד, ומשקף לא רק את מידת הבטיחות והנוחות, אלא גם את שם המותג. קחו זאת בחשבון לפני שאתם רוכשים עגלה, ובחרו בדגם כזה שלא יגרום לכם להתחרט על כך שחרגתם בהרבה מהתקציב. 

לסיכום – אם אתם מחפשים שמות של חברה ושל דגם של עגלת תינוק מומלצת מגיל לידה אתם בוודאי רואים שלא מצאתם אותם כאן, פשוט כי אנחנו מאמינים שעם המבחר הגדול שיש היום זה פשוט לא נכון להמליץ על דגם ומותג. לכו לחנויות, התנסו בעצמכם בפתיחה, קיפול והסעה של העגלות השונות, ובחרו בעגלה שסיפקה לכם את תחושת הבטיחות והנוחות הגבוהה ביותר. 

בשעה טובה ובהצלחה!  

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts
דילוג לתוכן