מפתח צינורות מומלץ

אינסטלטורים יכולים להשתמש בסוגים שונים של ציוד על מנת לפתוח סתימות, לתקן נזקי צנרת ולטפל בהצפות. עם זאת, ברשימת הציוד הארוכה של אינסטלטורים יש גם כלים שאי אפשר לוותר עליהם – כמו למשל מפתח צינורות. למעשה, מפתח צינורות הוא אחד הכלים החשובים ביותר עבור אינסטלטורים ולכן עליהם גם לדעת איך לבחור אותו.

איזה מפתח צינורות הכי מומלץ לאינסטלטורים?

החדשות הרעות הן שאין רק מפתח צינורות אחד שמומלץ עבור כל האינסטלטורים. בתחום כל כך מגוון ורחב, כל אינסטלטור עשוי להעדיף מפתח צינורות מעט אחר. יתרה על כך, המלצה של אינסטלטור מסוים לגבי מפתח צינורות ספציפי עלולה לפגוע באינסטלטור אחר ולהוריד לטמיון את ההשקעה שלו בזמן ובכסף. 

החדשות הטובות הן שניתן לצמצם את הסיכון באמצעות בחירה נכונה של מפתח צינורות. אם משקיעים בהשוואה בין סוגים שונים של מפתחות וכלים לפי פרמטרים אובייקטיביים, מגדילים את הסיכוי לבצע פרויקטים מורכבים של אינסטלטורים במהירות וביעילות.

איך משווים בין סוגים שונים של מפתח צינורות?

• גודל – הכי קל להשוות בין סוגים שונים של מפתח צינורות לפי הגודל שלו. יצרני מפתחות צינורות מקפידים להציע אותם בגדלים שונים, כדי שהם יתאימו בצורה אופטימאלית לקוטר של הצינור. אם אינסטלטורים רוצים להשתמש במפתחות צינורות, עליהם לבדוק מה הגודל שלו והאם הוא עולה בקנה אחד עם רוב הצינורות שאותם הם צריכים לפתוח.

• יצרן – עוד דרך להשוות בין מפתח צינורות ולמצוא את הדגם המומלץ ביותר היא לבדוק מי היצרן. בעזרת השוואה בין יצרנים ניתןמפתח צינורות לדעת מה רמת האיכות של כל מפתח צינורות, באיזה חומרי גלם השתמשו על מנת לייצר אותו והאם הוא אמין. במידה ואינסטלטורים לא מכירים את החברות הגדולות בתחום של מפתחות צינורות, ניתן לאסוף מידע דרך אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות.

• צורה – ישנם סוגים שונים כגון מפתח צינורות זוויתי, ישר, צרפתי, שרשרת ועוד. מומלץ להתאים את סוג המכשיר שאתם בוחרים לסוג העבודה שצריך לבצע.

• קוטר צינור – עבור כל קוטר צינור ישנו מפתח צינורות אופטימלי לשימוש.

• מחיר – אז כמה עולה מפתח צינורות מקצועי לאינסטלטורים? המחירים נעים בין 70 שקלים ויכולים להגיע גם לאזור ה-20,000 ש"ח. הכל תלוי בסוג, חברה, חומר ושימוש שאתם מחפשים.

לבסוף, אינסטלטורים צריכים לבחור מפתח צינורות מומלץ לפי סוג המתכת של הצינורות. כאשר המתכת שבה משתמשים על מנת לייצר מפתח צינורות חזקה יותר מהמתכת של הצינור עצמו, ניתן להשתמש בכלי ללא חשש ומבלי שהוא יישחק. בכל מקרה אחר, אין ברירה אלא להחליף מפתח צינורות. 

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts
דילוג לתוכן