מוצרי טיפוח מומלצים לשיער שעבר החלקה

החלקת השיער הפכה אצל נשים רבות לחלק משגרת טיפוח השיער. הן מגיעות למספרה כדי לצבוע את השיער, להוסיף גוונים, להסתפר וגם אחת לכמה חודשים כדי לבצע שוב החלקת שיער. הטרנד הפופולרי יצר עבורן אורח חיים נוח מאד, התלתלים נעלמים אט אט, השיער תמיד חלק גם לאחר רחצה בים או בבריכה וכבר אין צורך להשתעבד ולהחליק את השיער באמצעות פן לעיתים תכופות בבית או במספרה.

הנחיות לטיפול בשיער לאחר ביצוע החלקה

לאחר ההחלקה השיער הרבה יותר עדין וחשוב מאד לשמור עליו. גם הנראות של השיער היא שונה, הוא רך, חלק, בריא ומבריק הרבה יותר. פעולת ההחלקה יוצרת טיפול משקם לשיער שעובר שינויים תכופים כמו שימוש בצבע, ביצוע הבהרות, החלקות ופעולות נוספות הפוגעות בחיוניותו.

חשוב לטפח את השיער באמצעות מוצרים אחרי החלקה מומלצים המיוצרים על ידי מעבדות מוכרות. זאת לאור העובדה שרבים מהיצרנים ביצעו מחקרים ועל פי תוצאותיהם הם הרכיבו פורמולות ייחודיות הכוללות קראטין, חלבין וחומרים נוספים שהוכיחו כי פעולתן אכן מטפחת ומשקמת כראוי את השיער.

יש לחפוף את השיער רק בשמפו שאינו מכיל מלחים כמו מלח סודיום כלוריד, כיוון שהוא עלול להרוס את ההחלקה. לאחר החפיפה מומלץ למרוח מסיכת שיער איכותית המתאימה לשיער שעבר החלקה ולהסיר אותו לאחר כמה דקות. השלב השלישי הוא מריחת סרום הזנה לשיער המכיל קראטין על השיער הרטוב כדי להעניק לו מעטפת מעולה.

את הסרום אפשר למרוח גם ללא קשר לחפיפה על שיער יבש.

אחד הנושאים החשובים הוא לראות ממה מורכב כל חומר טיפוח ולא לרכוש חומרים המכילים פורמלין כיוון שהחומר מזיק לשיער ועדיף גם לא להשתמש בחומרים אשר גורמים לצריבה ולחוסר נוחות בעיניים.

טיפים לאחר ההחלקה

כדי שההחלקה תתייצב בכל קבוצות השיער, מומלץ לא לחפוף אותו מיד לאחר ההחלקה אלא להמתין שלושה ימים. כך ההחלקה תחזיק מעמד לפרק זמן ארוך יותר.

שיער לאחר החלקה עלול לאבד את צורתו בפעולות פשוטות ויום יומיות כמו הנחת משקפי שמש בחלק הקדמי של הראש, הזזת חלק מהשיער למיקום מסוים או בקשירת השיער בקוקו צמוד. עדיף להישאר עם שיער פזור ולא ליצור שינויים, לפחות עד החפיפה הראשונה.

שימוש בצבעי שיער

נשים שצובעות מעת לעת את שיערן, עקב ההחלקה ההמלצה היא להשתמש בסוגי צבע לשיער שאינם מכילים אמוניה כדי לאפשר להחלקה להיות פעילה לאורך זמן.מוצרים לשיער אחרי החלקה

חפיפת השיער

כדי לשמור על חיוניותו של השיער ועל הברק המלווה אותו מאז הליך ההחלקה רצוי לחפוף פעמיים בשבוע תוך שימוש במוצרים אחרי החלקה איכותיים בלבד.

שימוש בפן

עבור נשים שנוהגות לייבש את שיערן מעת לעת באמצעות מכשיר פן, מומלץ למרוח קרם קראטין שאינו מכיל מלחים על השיער, דבר שיגן עליו מהחום הגבוה והממוקד של מכשיר הפן.

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts
דילוג לתוכן