המלצה על מעלון למדרגות לנכים | מעלון מדרגות מומלץ

רוב האנשים מקבלים כמובן מאליו את העובדה שהם קמים בבוקר ויש להם מספיק כוח בגוף ואת היכולת ללכת, לעלות מדרגות ולעשות פעילויות סטנדרטיות אחרות. עבור חתך אחר באוכלוסייה כמו אנשים נכים על כיסא גלגלים או קשישים בזקנתם, מדובר במשימות הרבה פחות פשוטות ולעתים גם לא אפשריות ללא עזרה מיוחדת. אותו אדם נכה או קשיש המעוניינים לעלות במדרגות אל ביתם בבניין ישן ללא מעלית או לעלות במדרגות בתוך הבית, יוכלו כעת לעשות שימוש במדרגון או מעלון למדרגות לנכים.

מתי נצטרך מעלון מדרגות לנכים?

אדם קשיש או נכה המתקשים לעלות מדרגות או עושים שימוש קבוע בכיסא גלגלים בשל זקנה או בעיה רפואית כזו או אחרת, יצטרכו להתקין בביתם מדרגון או מעלון מדרגות לנכים כדי שיוכלו לעלות ולרדת במדרגות בקלות ובנוחות. מעלון מדרגות מומלץ יהיה מעלון איכותי, עם אחראיות וכזה המתאים בסוגו לאדם המשתמש בו. על מנת לבחון את מעלון המדרגות המתאים ביותר עבורכם או עבור בן המשפחה שלכם למדו את סוגי המעלונים השונים.

סוגים של מעלון מדרגות:

  • מדרגון – מדובר במערכת של כיסא מתקפל המחובר למסילה המותקנת לאורך גרם המדרגות. ההתקנה של המדרגון אפשרית הן במדרגות ישרות והן במדרגות בסיבוב/בפניה. אותו אדם הזקוק למדרגון יושב בנינוחות על הכיסא המתקפל ובאמצעות כפתור חשמלי מפעיל את המערכת לעלייה וירידה במדרגות. מעלון
  • מעלון – מעלון מדרגות מומלץ ביותר עבור בתים שבהם יש אנשים על כיסא גלגלים. המעלון היא מעלית קטנה המותקנת בסמוך למדרגות בדרך כלל וכולל משטח עולה ויורד תחום בזכוכית או גדר בדרך כלל. הקשיש או הנכה עולים עם כיסא הגלגלים על משטח המעלון וממש כמו במעלית – יכולים לעלות ולרדת לנוחיותם ללא צורך בשימוש במדרגות.

כמה עולה מעלון למדרגות לנכים?

מעלון כולל מנגנון חשמלי ומערכת בטיחות, כיסא נוח והתקפה ארגונומית המותאמת לסוג המדרגות שלכם. הוא אינו נחשב לפריט זול אולם הוא בהחלט יכול להקל משמעותית על חייהם של אנשים מבוגרים או נכים שאינם יכולים לעלות מדרגות בעצמם או מתקשים נורא לעשות זאת. עלות של מעלון יכול לנוע בין 20 ל-100 אלף שקלים בדרך כלל. הטווח הוא גדול כיוון שיש סוגים רבים של יצרנים, סוגי אחראיות, סוגי מעלונים שונים ומערכות בטיחות שונות העשויים להשפיע על המחיר. כדאי לשים לב גם שיש מעלונים המותאמים לאזור חוץ (OUTDOOR) וכאלה המותאמים לתוך הבית (INDOOR). 

איך נבחר מעלון מדרגות מומלץ?

כאשר אנו באים לבחור מעלון מדרגות מומלץ נרצה להתחשב בכמה פרמטרים חשובים. ראשית נתייחס לסוג המדרגות (מדרגות ישרות או מעוקלות). דבר נוסף שנרצה להתייחס הוא היצרן. תוכלו לקרוא המלצות נוספות באינטרנט לגבי חברות הייצור של המעלון שאתם מתעניינים בו ולברר האם מדובר בחברה מומלצת. כמו כן כדאי לברר שהחברה ממנה אתם רוכשים את המעלון מספקת לכם גם שירותי התקנה והדרכה על השימוש במעלון החדש שלכם. לפרטים נוספים אודות מעלונים מומלצים לבית או לאזור חיצוני אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts
דילוג לתוכן