מגשי אירוח מומלצים – המלצה על מגשי אירוח

מגשי אירוח מתמחים בהגשת פינגר פוד משובח, בדרך כלל חלבי, בהגשה מפוארת על פלטות מעוצבות. ישנה הקפדה יתרה על טעמים ושילובי אוכל מנצחים היות והאירועים הם מצומצמים והאוכל בולט ולעתים הוא מהווה את מרכז האירוח ולכן ישנה הקפדה יתרה על שימוש בחומרי גלם משובחים ובתיבול עדין שתפקידו להדגיש את המאכל או הרוטב.

מה ההבדל בין מגשי אירוח והזמנת אוכל מקייטרינג


?????? ???? ????? ???????

קייטרינג לאירועים – הזמנת אוכל מקייטרינג תספק כמויות גדולות של אוכל, הארוחה תהיה בשרית, יהיו סלטים לצד מנות בשריות ובסוף הארוחה יוגש קינוח פרווה או פירות או שניהם.

מגשי אירוח – אספקה של פינגר פוד, מנות קטנות ומוקפדות לפרטי פרטים, מגשי האירוח חלביים ויכללו מנות דגים למנות עיקריות, הקינוחים יהיו חלביים או שיוגשו מגשי פירות מעוצבים.

מה ניכלל בתפריט מגשי אירוח חלביים?

המגוון ואפשרויות הקומבינציות בקייטרינג חלבי המספק מגשי אירוח הן עצומות:

גבינות – פלטות גבינות בוטיק, פלטות גבינות רכות וקשות, פלטות גבינות בייצור בייתי

מאפים – כל סוגי הבורקסים הקיימים במילויים משובחים של גבינות צאן, קממבר, פטה וגבינות משובחות אחרות, קרואסונים ודברי מאפה מתוקים במילויים שונים ומגוונים, כל סוגי לחמים האפשריים (לבן, שחור, מחמצת, שאור ועוד ועוד).

אנטי פסטי – כל סוגי הירקות קלויים בסגנון איטלקי

ירקות – מגוון עצום של סלטים שונים בסגנונות שונים. חומרי הגלם יהיו טריים ומשובחים והתיבול יהיה עדין וידגיש את הירקות השונים.

פלטות קישים – פשטידות מכל הסוגים וסגנונות התיבול והבישול במילויים מגוונים.

כריכים וסנדוויץ ביס – כריכים מסוגננים אישיים וטעימים להפליא שמתמקדים בירקות ומתבלים ונים (0כריכי סביח, פיתות פורטבלו ועוד).

דגים – סוגי הגשה שונים של דגים כגון סלמון, סלמון מעושן, טונה מעושנת, פלמידה וכו' (סושי, פלטות דגים)

קינוחים – מוסים, פטיפורים, פחזניות, כנפה מסוגים שונים, גלידות, עוגיות חמאה, עוגות חלביות מדהימות למראה ועוד ועוד.

פלטות פירות העונה

 

מגשי אירוח מומלצים

אוכלוסיית יעד

לקוחות המעוניינים לעשות אירוע מצומצם ואינטימי מצד אחד אך יוקרתי וכזה שיותיר רושם על המוזמנים.

מתי בעל אירוע יזמין מגשי אירוח

מגשי אירוח מתאימים בעיקר לאירועים אינטימיים (אירועים משפחתיים מצומצמים), לאירועים קלילים ובלתי רישמיים (הרמת כוסית, אירוח ממשרדי וכו') וכן לאירועים עסקיים מפוארים ומצומצמים בהם רוצים להותיר רושם (ישיבות דריקטוריון, ישיבות חתימת חוזים וכו').

יתרונות מוצר הזמנת מגשי אירוח

מגשי האירוח יספקו רושם עצום הן מבחינת ההגשה והן מבחינת הטעם. האוכל המוגש הוא מוקפד ונעשה בו שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. אם נשכלל את עלות המוצרים, זמן ההכנה וקניית כל מגשי האירוח הרי שבסופו של דבר למארח ייחסך כאב ראש והתעסקות ארוכה ומייגעת בהכנת האירוע אם יזמין מגשי אירוח. ההקפדה על האסתטיקה וצורת ההגשה היא מקסימלית בגלל שמספר האורחים מצומצם ולכן מובטחת הנאה מרובה מהמוצר.

מחיר מומלץ

קשה לאמוד כמה יעלה אירוע. התמחור תלוי במספר האורחים, פרטי ההזמנה, השילובים השונים, הזמנות מאכלים שונים, פלטות ההגשה, שימוש במלצרים ועוד ועוד.

בבואנו להתעניין באירוע ועלותו עלינו לקבוע מסגרת תקציבית ובתוכה לעשות את השינויים הנדרשים ואת בחירות האוכל כך שלא נחרוג מהתקציב.

ההמלצה שלנו: מגשי אירוח של קסרולה

אם חפצה נפשך באירוח על בסיס מגשי אירוח בואו לטעימה. אין כמו מראה עיניים וטעימת המאכלים על מנת להחליט באיזה תפריט נבחר ובאיזה סגנון נתמקד.

אנו מבטיחים הנאה רצופה ואיכותית לכל אורך האירוע.

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts
דילוג לתוכן