המלצה על כלי גינון | כלי גינון מומלצים

בעלי מקצוע בענף הגינון זקוקים לארגז כלים מגוון. בחירה נכונה של כלים חוסכת זמן ומאמץ ומבטיחה תוצאות טובות עבור הלקוח. עם זאת, לא כל בעלי המקצוע יודעים איך לבחור את הכלים הנכונים ובדיוק בשבילם אספנו מספר המלצות

איך נדע במה לבחור

כלי עבודה הם הדרך היחידה לבצע משימות שקשורות לגינון. בניגוד לתחומים אחרים, בעלי מקצוע בענף הגינון חייבים להבין שיש משמעות גדולה לכלים שבהם הם בוחרים להשתמש. הכלים חשובים כי הם מאפשרים לאנשי המקצוע לעבוד בצמחייה סבוכה, להימנע משריטות וחבטות ובסופו של דבר גם להבטיח תוצאות טובות עבור הלקוח.

הבעיה היא שיש מגוון עצום של כלי גינון ולא כל בעלי המקצוע יודעים איך לבחור אותם. הנה למשל מספר פרמטרים שבאמצעותם ניתן לבצע השוואה יעילה בין הכלים הקיימים:

שיקולים לבחירת כלי גינון

א. סוג ושיטת הפעלה – מומלץ להתחיל עם סינון גס בין כלים לפי סוג. בקטגוריה של כלי גנון בחנויות עשה זאת בעצמך אפשר למצוא חרמשים, מכסחות דשא, מזמרות, מפוחים, מגזמות, כלי חפירה ועוד.

אפשרות נוספת היא לבצע סינון בין כלי עבודה מכניים וחשמליים. רצוי לשלב בין כלי עבודה חשמליים וידניים וכך להפיק מקסימום תועלת מארגז הכלים. בנוסף, יש כלים שמופעלים בצורה מכנית, עם בנזין או עם סוללה נטענת.

ב. מותג – בכל סקירה של כלי עבודה יש צורך להקדיש מחשבה למותג. ההבדלים בין המותגים עשויים לבוא לידי ביטוי במחיר ובאיכות.

מי שמתעסק בגינון בתור תחביב בלבד יכול אמנם להתפשר על רכישת כלים שלא מיוצרים על ידי מותגים גדולים וכך גם לחסוך בהוצאות, אך לבעלי מקצוע אין את הפריבילגיה הזו. הם צריכים למצוא את הכלים האיכותיים ביותר ולא להתפשר.

ג. מפרט טכני – רוב הכלים המשמשים לעבודות גינון מתאפיינים במפרט טכני משוכלל. המטרה של המפרט הטכני היא לאפשר לאנשי המקצוע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, מבלי שיצטרכו לסכן את עצמם.

במסגרת המפרט הטכני רצוי להתייחס בעיקר לנפח מנוע שמשפיע על עוצמת העבודה של המכשיר. מנוע בעל נפח גדול יניע את הלהב במהירות רבה ובעוצמה חזקה, לעומת מנוע קטן שלא יהיה יעיל בעבודות גינון מורכבות. לאחר מכן ניתן גם להשוות בין כלי עבודה לפי ההספק והעוצמה.

כמה עולים כלי גינון?

לא חייבים לחרוג ממסגרת התקציב כדי למצוא כלי עבודה טובים לענף הגינון. אפשר לבצע סקירה גסה על בסיס סוג הכלים, שיטת הפעלה, המותג והמפרט הטכני ולאחר מכן לקבל המלצות ספציפיות על כלים מסוימים. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות ולהיעזר גם בניסיון העבר כדי לדעת אילו כלים מתאימים לכל משימה.

בחברת מטר כלי גינון, עבודה ובנין למשל מציעים מגוון רחב של אפשרויות במחירים נוחים. מומלץ לתת עדיפות לכלים שנמכרים על ידי החברה וליהנות מכל היתרונות.

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts
דילוג לתוכן