המלצה על דלק להסקה | דלק מומלץ להסקה

יש סוגים שונים של דלק שיכולים לשמש לטובת העברת אנרגיה ליחידות הסקה. חשוב לבחור את סוג הדלק לפי אופי יחידת ההסקה ולדאוג להזמנה מחברה שמקפידה על כללי הבטיחות. קבלו את המדריך המלא

מערכות הסקה מרכזיות

המלצה על דלק להסקה
דלק מומלץ להסקה

מערכת הסקה היא בין אמצעי החימום היעילים ביותר שניתן למצוא עבור בניינים משותפים, בתים, דירות ועסקים. הסקה מרכזית שואבת את החום ממקור אחד ומפזרת אותו למקומות שונים בחלל הפנים בצורה אחידה ומבלי לייבש את האוויר.

בנוסף, בעזרת מערכת הסקה ניתן להעלות את הטמפרטורה בחדרים לדרגה נוחה. המערכת מתוכננת מלכתחילה לשמור על טמפרטורה אחידה שלא תשתנה והחיסרון היחיד שלה הוא חימום איטי.

אמצעי חימום נוספים

מלבד האמור לעיל, יש לציין את השימוש בהסקה חשמלית, משאבת חום, אנרגיה סולארית ואנרגיה גאותרמית כדי להזין אנרגיה לתוך מערכות הסקה גדולות במיוחד. אופן העברת החום יכול להיות מבוסס על קרינה, הסעה והולכה ובתעשיות מסוימות משתמשים במים חמים, קיטור, אוויר או חשמל כדי להעביר את האנרגיה ממקור החום אל האזור המחומם.

מה ההבדל בין מערכות הסקה?

את המערכות המשמשות להסקה נהוג לסווג לפי סוג הדלק או מקור האנרגיה. הדלק הוא האמצעי העיקרי שמעניק את האנרגיה למערכות ההסקה. יש מספר סוגים של דלקים שיכולים לבצע את המשימה בצורה בטיחותית:

א. דלק מוצק

הדלק המוצק כולל עץ או פחם. בישראל לא נהוג להשתמש בחומרי גלם מן הסוג הזה כדלק עבור מערכות הסקה, אך הם בהחלט נפוצים במקומות אחרים ברחבי העולם. הדלק המוצק זמין במדינות אירופה וארצות הברית והוא נחשב אקולוגי ולא מזהם.

ב. דלק נוזלי

זו הקטגוריה הנפוצה של דלק להסקה. במסגרת הדלק הנוזלי אפשר להעניק אנרגיה למערכות הסקה עם סולר או נפט. כדאי לבחור מלכתחילה מערכת הסקה שמתאימה לסוג הדלק שבו מתכננים להשתמש.

ג. דלק גזי

בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש לשימוש בדלק גזי עבור מערכות הסקה. הגז ידוע כחומר גלם ידידותי לסביבה, זמין, זול ונוח לשימוש. הדלק הגזי כולל למשל גז בישול או גז טבעי שאמור להגיע בכמויות גדולות יותר למשקי הבית בישראל כבר בשנים הקרובות.

איך בוחרים דלק להסקה?

לקוחות שרוצים להשתמש בדלק נוזלי כדי להזין אנרגיה לתוך מערכות הסקה צריכים להציב את הבטיחות בראש סדר העדיפויות. הבחירה בדלק תלויה כמובן בסוג ההסקה כי יש מערכות שעובדות עם נפט להסקה בלבד לעומת מערכות שעובדות רק עם בנזין, אבל אפשר גם להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי הדלק החסכוני יותר.

בחברת א.ק.א דלקו מספקים מגוון רחב של פתרונות אנרגיה למערכות הסקה ברחבי הארץ. דרך החברה תוכלו להזמין דלק להסקה במחירים אטרקטיביים ובהתראה קצרה. א.ק.א דלקו עוסקת בשיווק והפצה של סולר ודלק ישירות מבתי הזיקוק, והיתרון שלה הוא בשימוש בצי הובלות בטיחותי גם עבור הובלת דלק לבית ולתעשייה.

Get Your Weekly Sport Dose

Subscribe to TheWhistle and recieve notifications on new sports posts
דילוג לתוכן